Frequently asked questions

Algemeen
Hosting
Andere vragen

Hoe kunnen jullie zo goedkoop zijn?

1. Alle orders gaan op basis van betaling per jaar vooruit
2. Geen hostingaccounts op maat, alle accounts zijn full-featured
3. Wij zijn enkel te bereiken via ons ticket systeem, hierdoor hoeven wij geen telefonische support te ondersteunen.

Hoe kan ik betalen?

Wij maken gebruik van onderstaande mogelijkheden:
1. IDEAL
2. PAYPAL

Hoe lang duurt het (ongeveer) voordat ik van de webhosting en domeinnaam gebruik kan maken nadat ik mijn aanvraag heb gedaan?

Doorgaans is de procedure als volgt:
1. u plaats uw bestelling via de site
2. Uw hosting account wordt automatisch aangemaakt
3. Uw domeinnaam wordt in aanvraag gezet
4. U ontvang de logingegevens gelijk in uw e-mail van uw hostingpakket
5. Het kan enige tijd duren ( registreren: 4 uur, verhuizen: 1 - 5 werkdagen ) voor de domeinnaam actief is.

Wat houdt schijfruimte in?

Schijfruimte houdt in de totale ruimte die u tot uw beschikking heeft op onze server voor uw websitebestanden, e-mailberichten, databases en statistieken.

Wat houdt dataverkeer in?

Dataverkeer houdt in de totale hoeveelheid gegevensoverdracht van onze server naar een andere computer die per maand is toegestaan om door uw account te worden veroorzaakt. Er ontstaat onder andere dataverkeer wanneer u uw website upload naar onze server, een bezoeker uw website bezoekt, of er e-mail naar u wordt gezonden of door u wordt verzonden via onze server.

Overige vragen?

Indien uw antwoord er niet bij staat neem dan contact met ons op contact.
 

Laatste nieuws

Hieronder vind u een overzicht van het laatste nieuws
 

Storingen en Onderhoud

Geen storingen of onderhoud gepland!

Onze partners